Klacht: Verkeed adres

op 20 december 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig krijgen wij post voor een ander adres, de post die we krijgen behoord bezorgd te worden aan de Steenbokstraat 2, 1622 BN terwijl het hier de Sterrenweg 2, 1622 BZ

Nu is het geen probleem om deze post op het juiste adres in de bus te deponeren maar onlangs kregen we een rouwkaart en dat is natuurlijk erg pijnlijk voor ons maar ook voor degene waar de post voor bestemd is en deze 2 dagen later krijgt omdat wij niet thuis waren.

Gewenste Oplossing:

Ik heb er eigenlijk geen oplossing voor, maar mogelijk vragen om beter op het adres label kijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 25 januari 2013 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Weetzel,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw incident heeft u een reactie van ons ontvangen,
helaas hebben wij tot op heden hier geen reactie van u op mogen ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost.
Mocht dit niet het geval dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl

Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet,
Sandd B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Weetzel