Klacht: verhuur

op 18 september 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

ik wilde een woning verhuren via een woningverhuurbedrijf ik heb mondeling de afspraak gemaakt dat zij een kandidaat gingen zoeken.ze hebben mijn woning op hun website gezet.maar ik vond uiteindelijk zelf een huurder …nu willen zij een vergoeding van 500 euro voor gemiste huur inkomsten,plaatsen woning op website,en bemiddeling is dit terecht ?mvg j te a

?

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 19 september 2016 om 08:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Jo van l,

Wij vermoeden dat deze klacht niet voor ons bestemd is.
Huurwoningbemiddeling.nl functioneert alleen als een platform voor vraag en aanbod in de huurwoningsector. Huurwoningbemiddeling.nl is nadrukkelijk NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke overeenkomsten tussen Verhuurder en Woningzoekende. Bij ons kunt u uw woning via http://www.huurwoningdatabank.nl altijd kosteloos aanbieden.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jo van l