Klacht: Verhuizing gaat volledig mis, wij zijn de dupe

op 21 juli 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben op tijd aangegeven dat wij 22 juli gaan verhuizen. De dame van Telfort heeft onze verhuisdatum op 24 juli gezet. Hier hebben wij contact over gehad, helaas was het niet mogelijk om dit nog te wijzigen, dus hebben we pech voor die 2 dagen. Het zijn maar 2 dagen, dus hebben we dat maar geaccepteerd.
Wat schetst onze verbazing, sinds vandaag, 21 juli hebben wij ook geen internet en televisie meer op ons huidige adres! Wederom contact met Telfort. We zijn afgesloten op ons huidige adres en helaas, dit kan niet meer aangepast worden.

Kortom. Wij zitten dus van 21 juli tot 24 juli zonder televisie en internet door slordigheden en onnauwkeurig werk van Telfort! Heel vervelend!

25-07-2017: Tot op heden geen reactie van Telfort.

We hebben veelvuldig contact gehad en er is geen enkele mogelijkheid tot wijzigen. In dat geval verwachten wij een andere oplossing en het is meer dan reëel dat wij 1 maand gratis internet en televisie krijgen.
Wij maken nu tenslotte gebruik van onze data op de telefoon, dus die rekening schiet omhoog. Plus we ervaren bijzonder veel ongemak aan deze hele situatie.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K. van Haren