Klacht: Verhuizing 9 weken na aanmeldingsdatum nog NIETS gebeurt

op 28 januari 2014 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Ik heb mijn verhuizing eind November doorgegeven, men had toen gezegd dat dit ca. 5-8 weken in beslag zou nemen (wat ik eigenlijk een belachelijke lange tijdsduur vind maar goed). Ondertussen zijn we meer dan 9 weken verder en er is nog NIETS gebeurt. Ik neem 4 x per week contact op met de ‘klantenservice’ maar wordt elke keer met hetzelfde verhaal afgewimpeld, ‘we zijn er mee bezig, aub geduld’. Ik heb al menig maal gevraagd of ze niet iets meer kunnen doen dan enkel een mailtje typen aan een andere afdeling die op hun beurt weer een mailtje typen naar de netwerkbeheerder om te vragen waarom de modem nog niet geplaatst is.
Ik ben er zelf reeds 4 weken geleden achter gekomen door contact op te nemen met de netwerkbeheerder dat er niet eens een werkopdracht uit staat om een modem te plaatsen. In plaats van dat men zegt, ‘Oh goed dat u het uitgezocht heeft want wij wisten van niks, we gaan er direct achteraan om dit recht te zetten’. Men geeft nu de schuld aan een fout in het systeem van de netwerkbeheerder en daarnaast een slechte respons van deze netwerkbeheerder. Ik neem aan dat men vaker met deze netwerkbeheerder te maken krijgt dus waarom kan dan niemand even de telefoon oppakken om samen met deze partner een oplossing te vinden. Dit in plaats van de klant de dupe te laten zijn. Ondertussen ben ik er achter gekomen dat Onsbrabantnet in eerste instantie aan de netwerkbeheerder de verkeerde klantgegevens heeft doorgegeven waardoor de werkopdracht gecancelled is (deze klant had immers al een modem). Fouten maken is menselijk maar dan wil je dit toch zo goed en snel mogelijk oplossen? In plaats van je achter een systeemfout te verstoppen.
Men zegt dat er iets fout gaat bij het verzenden van de werkopdracht naar de netwerkbeheerder maar dan zoek je toch een alternatieve oplossing ipv de klant te laten wachten?

Z.s.m een plaatsing van een modem en aansluiting van een signaal.

Hoe ze dit voor elkaar krijgen maakt me niet uit. Het oplossen van de problemen tussen hen en de netwerkbeheerder, het aanmaken van een nieuwe klant om wellicht via deze weg een opdracht bij de netwerkbeheerder te krijgen of om buiten het systeem om een opdracht bij de netwerkbeheerder te krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onsbrabantnet

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onsbrabantnet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CoppensLA