Klacht: Verhuizing

op 25 november 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonmoeder moet vanwege gezondheidsredenen verhuizen naar een senioren appartement en heeft vorige week deze verhuizing aan uw bedrijf doorgegeven. Nu ontving zij het bericht dat zij aansluiting van internet,telefoon en t.v per 29 december kan krijgen en dit werd later nog verder opgeschoven naar 3 januari 2017.
Hoe kan het nu dat dit zolang duurt?
Wij moeten de oudere mensen uit hun isolement halen en dit is de manier hoe Ons Brabant Net hier mee omgaat. Mijn schoonmoeder kan dus niet bereikt worden en heeft totaal geen afleiding van haar ziek zijn in wat voor de meeste mensen geldt \”de gezelligste maand van het jaar\”

Gewenste Oplossing:

Als de overzetting zo snel mogelijk plaats vindt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

Bericht van Onsbrabantnet

4 dagen geleden - Beste Jeanette, Wij begrijpen dat de aansluittermijn behoorlijk lang is, helaas zitten wij vast aan de doorlooptijden van onze netwerbeheerder. Kun je anders even de adresgegevens en het probleem toesturen aan ons via info@onsbrabantnet.nl, dan kijken wij graag naar een oplossing. Met vriendelijke groet, [Guido] Webcare OnsBrabantNet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 02 december 2016 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J Bogmans