Klacht: Verhuisdozen vergeten bij kassa

op 09 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sluitingstijd 18.00 uur en als 1 van de laatste klanten om 17.58 uur per ongeluk 7 van de 15 verhuisdozen vergeten bij de kassa, uiteraard waren deze wel afgetekend. De volgende dag terug gegaan om deze op te halen, met kassabon. Een jong ietwat onvriendelijk meisje vond dit verhaal nogal gecompliceerd dus werd er een niet veel oudere superieur bij gehaald. Deze vertelde mij dat er met het hoofdkantoor gebeld moest worden wat wel eens een half uur kon gaan duren. Mijn antwoord hierop was “regel het maar ik pak nu even 7 dozen en reken deze af bij de kassa en laat wel even mijn gegevens achter en dan kom ik morgen of overmorgen wel terug om dit verder af te handelen” ; “dat kan niet” was het antwoord. Ik moest maar even wachten. Hierop heb ik geantwoord dat ik de oplossingsgerichte service erg slecht vind en hiervoor een klacht in ga dienen. Bij deze!

Gewenste Oplossing:

Ik heb de 7 vergeten en betaalde dozen nog een keer moeten betalen 7 x €0,95, dus ik zou het bedrag van €6,65 graag terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Sneek