Klacht: vergoeding van ons reis van Tetouan naar Tanger heen en weer

op 17 september 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteldatum:20/06/2017 15:19:59
Referentie van de bestelling:1T87243T29396
Ingenico Betaalreferentie: 3582011233
Flight Number AMS-Amsterdam/ TNG-Tanger , CND/CND 3995
Flight Number TNG-Tanger/ AMS-Amsterdam , AT/AT 646

Ik stuur jullie deze mail in verband met de vlucht die wij bij jullie hebben geboekt vanuit Amsterdam naar Tetouan en die was geannuleerd naar een andere datum en ia geworden Amsterdam-Tanger, en zou een bus op ons in Tanger wachten die ons naar Tetouan zou brengen jammer genoeg en wat wij netjes vonden, stond helemaal geen bus op ons te wachten die kwam helemaal niet opdagen.
En de terug reis is de tijd twee keer geannuleerd met tussen stop in oujda eigenlijk hebben we de laatste week van ons vakantie in stress gezeten.
Wij vragen een vergoeding betreft de reis van Teouan naar Tanger heen en weer, wij hebben de reis zelf betaald wat niet de bedoeling was.De boeking was van Amsterdam naar Tetouan en van Tetouan naar Amsterdam.
Met vriendelijke groet,
Mr Mohamed Ben Ayad (10.05.1960 )
Mv Souad Hassanou ( 28.11.1967 )

Gewenste Oplossing:

als ons reis vergoed word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Souad hassanou