Klacht: vergoeding”

op 16 september 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

In 2018 heb ik mijn internet pakket gewijzigd naar KPN compleet. De medewerker aan de telefoon had ”beloofd” het opnemen pakket gratis te krijgen zolang mijn contract loopt, uiteindelijk moest ik het elke maand betalen.
Ik heb toen gesproken in mei met Sander en die zei ”voor het ongemak” mij alsnog GRATIS tot maart 2019 einde van het contract, te crediteren met 45€ euro, voor tot het einde van het contract, dit opnemen pakket gratis te geven.. de vergoeding ontvangen. Nu, 15 september 2018 wordt het opnemen pakket vermeldt op mijn factuur en moet ik KPN elke maand 4,99 terugbetalen. Vandaag op de chat gesproken met Anthony en die zei dat het klopte. Ik zei het klopt niet. Ik vroeg hem wanneer ik weer moest betalen én wanneer ik het opnemen pakket zou moeten vermeldt zien staan op de factuur. Hij zei MAART 2019. Vanaf die datum zou ik weer moeten betalen. Ik zei tegen hem, dan zou er -4,99 op mijn factuur moeten staan. Toen daarna gesproken met een zeer onvriendelijke Walter aan de telefoon en die zei dat ik 45 euro ineens had gekregen en ik dit weer maandelijks moest terugbetalen.

Per wanneer moet je, als je 3 x wordt gezegd dat je GRATIS een vergoeding krijgt voor ongemakken, dit terugbetalen? Ik vindt het asociaal als ik van KPN iets gratis krijgt tot maart 2019, dit ineens (45€) aan mij wordt gecrediteerd, ik dit uiteindelijk (in het voordeel van KPN) weer moet terugbetalen.

Ik heb zwart op wit staan dat ik pas in maart 2019 het opnemen pakket moet betalen. Niet al in september oktober 2018 en vervolgens de maanden erna.

Tot maart 2019 niet te hoeven betalen en ook niet op mijn factuur te zien 4,99 voor het opnemen pakket, maar -4,99 zoals eerder beloofd is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EvEck