Klacht: vergoeding

op 20 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ik ben jaren al bij u verzender van pakjes nu echter heb ik een klant die fotos genomen heeft van zijn pakket dat helemaal stuk bij hem is aangekomen ik had dit wel goed verpakt het is precies of er heel hard mee gegooit is ik verstuur in vertrouwen dus mij treft geen schuld de geadreseerde vraagt wel de helft bedrag terug 35 euro als wederdienst ik stel jullie in gebreke wat gaan jullie hier aan doen dit is iets wat als jullie er geen nota van nemen me terug naar de post doet stappen een verzender van tog mij en mijn zoon van 200 minstens pakjes per jaar
groetjes eddy graag zo snel mogelijk andwoord wand die klant wil wel meer

Gewenste Oplossing:

die vergoeding van 35 euro zoals aangehaald geeft me vertrouwen in jullie nog steeds voor jullie een klein bedrag voor mij een kater en doe zo verlies op mijn pak

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deroovereddy