Klacht: Vergeten wachtwoord

op 27 november 2016 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn account bij tomtom, maar als ik de link volg voor u mail in te geven en alle stappen volg. Dan gebeurd er niets!!!!!!! Ik heb dit meerdere malen gedaan. Zelfs een paar uur gewacht. Dit is enkel in hun nadeel want ik wou mijn abonnement verlengen.

Gewenste Oplossing:

Als de link werkt bij de volgende keer ik dit doe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 25 april 2018 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door yinjan