Klacht: Vergeten product

op 14 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik had glutenvrije quater poinsettia, 2 fishburger plain en 6 mcnuggets kip met zoetzure saus besteld via mcdrive bij transferium in Leiden. Ik kwam thuis hen kwam er achter dat de kipnuggets niet heb gekregen en dus ging ik terug rijden, omdat betaald hebt. Toen ik terug was sprak de manager mij aan en vroeg wat ik had besteld en gaf me die kipnuggets met zoetzure saus, dus ik zei krijg ik geen compensatie omdat ik ben terug gereden en vorige week heb ik ook geen saus ontvangen nadat ik betaald had en dat had ik laten zitten. Hij zei volgende Keer graag bellen na filiaal en krijg u een code voor compensatie. Ik vind dit echt belachelijk als manager, ik eis een compensatie, want is niet de eerste keer.
Ik hoor het van u.

Albert

Compensatie en niet product geven zonder extra omdat dat ontbrak. Kost mij benzine.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albert1984