Klacht: vergeten onderdelen te bestellen.

op 26 september 2017 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Jullie zijn vergeten de montage onderdelen te voor een keukenkastje. Hierdoor moeten jullie een andere keer terugkomen. Om ervoor te zorgen dat jullie het kastje kunnen repareren moet er natuurlijk iemand thuis zijn en had mijn man vrij genomen. Geen probleem! Maar om nog een keer vrij te moeten nemen terwijl jullie een fout hebben gemaakt in de bestelling is wel een probleem. Wij geven aan dat jullie aan het einde van de middag kunnen komen, zodat wij dit kunnen regelen met het werk. Jullie kunnen ons niks toezeggen waardoor wij een EXTRA vrije dag moeten opnemen en ons dit extra geld kost, terwijl het jullie fout is. Wij zijn dus de dupe van jullie fout, dit is volgens mij niet te bedoeling.

Er is een hele makkelijke oplossing, stuur een monteur aan het einde van de dag naar ons en blijf niet zeggen dat je het vooraf niet kunt plannen omdat je zijn route nu nog niet weet.

Dus:
Plan met ons een afspraak aan het einde van de dag, zonder onduidelijkheden!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

3 weken geleden - Beste mevrouw Kerkhof, Wat vervelend om te lezen dat de keuken nog niet volledig naar wens is opgeleverd. Ik ga uw klacht in behandeling nemen en kom hier zo spoedig mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Mariska Jacobs - Mandemakers keukens

Reactie van de melder van de klacht charissakerkhof

3 weken geleden - Fijn, eindelijk een snelle en vriendelijke reactie. Dank u! Even een korte aanvulling; de keuken is uiteindelijk (na meerdere bezoekjes) wel volledig opgeleverd. Maar we hadden nu een kapot kastje dat we wilden we laten repareren en gelijk veranderen. Hier zijn ze nu al 2x voor geweest; 1x kijken, 1x regeren maar toen waren de onderdelen niet besteld en nu moeten ze nog een keer komen mét onderdelen. Met vriendelijke groet, Charissa Kerkhof

Bericht van Mandemakers Keukens

3 weken geleden - Beste mevrouw Kerkhof, Bedankt voor uw aanvullen. Met vriendelijke groet, Mariska Jacobs - Mandemakers keukens

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 29 september 2017 om 09:32 geantwoord

Beste mevrouw Kerkhof,

Ik heb vernomen dat er inmiddels contact met u opgenomen is door onze klantenservice. Heel fijn om te vernemen dat er nu in overleg met u een bezoek afspraak gemaakt die naar uw wens is.
Besproken is dat u bij eventuele vragen weer contact op kunt nemen met uw contactpersoon.

Mariska Jacobs - Mandemakers keukens

Alle klachten die gemeld zijn door charissakerkhof