Klacht: Vergeten dossier te sluiten & problemen terugbetaling

op 04 juli 2017 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Ruim een jaar lang had ik een betalingsregeling bij Flanderijn & Van Eck lopen. Deze heb ik altijd braaf betaald en in december 2016 afgelost. Echter, Flanderijn bleef het maandbedrag t/m mei 2017 incasseren in plaats van het dossier te sluiten.

Na een telefoontje hadden ze het dossier gesloten en zouden ze met spoed het onterecht geïncasseerde geld terugstorten. Inmiddels is het begin juli 2017 en heb ik zojuist na het derde telefoontje te horen gekregen dat ik (wederom) 2 weken moet wachten op het terugstorten van het geld. De mevrouw die ik sprak vond dat wel logisch aangezien het nu het begin van de vakantieperiode is en de boekhouder het dus druk heeft.

Waar het nu wringt, is dat wanneer deze situatie andersom zou zijn en ik mij niet aan afgesproken termijnen zou houden, ik extra kosten zou hebben en/of gedagvaard zou worden.

Het kwaad is al geschied, ik hoop nu enkel dat ik alsnog komende weken mijn geld terugkrijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kimtia