Klacht: verf van eDrive logo 3.5 jaar oude BMW I3 bladdert eraf

op 14 april 2020 over BMW in de categorie Automerken

Van het eDrive logo achterop mijn BMW i3 uit dec 2016 bladdert de verf van af. de oplossing die BMW aandraagt is dat ik de kosten voor eigen rekening neem a 154 euro.
Buiten dat 154 euro voor een logo uiteraard een ridicuul bedrag is. (als het een optie was had ik hem weggelaten voor die prijs)
vind ik dat dit gewoon onder wettelijke garantie valt.
Je verwacht immers dat als je een auto koopt, na 3.5 jaar de verf er netjes op blijft zitten.

kosteloze reparatie vanwege wettelijke garantie recht

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Twinsen

4 maanden geleden - Extra bericht van klachtmelder: Het aanbod van BMW is om de kosten te delen. Dan blijft er nog 77 euro staan voor een logo van slechte kwaliteit........ Dit is voor mij geen optie en ben verrast dat dit bedrijf deze productiekwaliteit accepteert. De parkeersensoren zijn al eens vervangen vanwege afbladderende verf. Ik hoop dat de rest van de onderdelen aan de auto niet spontaan loslaten....... Voor mij geen BMW meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Twinsen