Klacht: Verdwijnen van mijn beltegoed

op 01 juni 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Vorig jaar stond er op mijn Samsung GT-S631ON nog ruim € 20,– beltegoed. Nu ik het toestel wilde opwaarderen, bleek er niets meer op te staan. Twee jaar geleden ben ik op aanraden van een bediende overgestapt van KPN naar Hi Prepaid, waardoor mijn tegoed niet verdween, maar na een opwaardering weer werd toegevoegd. Nu bleek ineens, zonder informatie van hun kant Hi weer geruisloos over te zijn gegaan in KPN, met als gevolg dat ik ineens mijn beltegoed heb verloren. Ik bel eigenlijk alleen met whatts ap, gebruik nooit e-mail of internet. Controleer regelmatig of dit wel uit staat. Hoe kan ik deze diensten voorgoed laten verdwijnen van mijn tel. no: 06.57783652 ? Hoe krijg ik mijn ‘verloren’ beltegoed weer bijgevoegd. Hoevaak moet ik bellen om het tegoed niet weer kwijt te raken? Graag zie ik het verdwenen bedrag z.s.m.weer bijgevoegd. R. Sanders

Wanneer het het geld weer bij mijn prepaid tegoed staat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roel Sanders846