Klacht: Verdwijnen losbladig systeem

op 05 augustus 2019 over Albelli in de categorie Fotoservice

Heb nog 17 (!!) albums in mijn bestand staan bij albelli die nog besteld moesten worden als losse fotobladen. Ik bestel er altijd een paar als er weer een actie is.
Deze albums zijn uit de collectie genomen. Ik wist het niet eens! Heb er niets over gelezen. Zo heb ik niet de gelegenheid gehad deze 17 mappen met losse bladen te bestellen en worden ze nu automatisch omgezet naar harde kaft boeken. Dit is niet waar ik voor gekozen heb!!

Als ik deze bestaande albums alsnog losbladig zou kunnen bestellen.

Of ze de gemaakte fotobladen naar een andere maatschappij kunnen kopiëren zodat ik ze daar kan bewerken en bestellen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 13 augustus 2019 om 09:33 geantwoord

Beste mevrouw Van Bussel,

Wat vervelend dat blijkt dat u niet bent geïnformeerd over het omzetten van losse fotobladen naar een fotoboek met harde kaft.

We hebben ondertussen contact gehad via de chat en e-mail. We hebben uw vraagklacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zodra wij een reactie terug ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk opnieuw contact met u opnemen via de e-mail.

Alvast bedankt voor uw geduld.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Sonya van Bussel