Klacht: Verdwenen punten

op 24 mei 2017 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hadden meer dan 400000 punten Nu alleen 16000
Af en toe ingewisseld bij het tanken met een max van 10000

Dan zou ik nooit zo weinig punten kunnen hebben

Ik wil terugkijken vanaf het moment dat we meer dan 400 000 punten hadden Dit kan schijnbaar niet Erg vreemd

Gewenste Oplossing:

Alle transacties kunnen bekijken

Als dit niet kan lijkt het me niet meer dan normaal dat Airmiles al het mogelijke doet om mijn punten saldo weer terug te geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Airmiles over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Airmiles in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Airmiles een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Airmiles

Heeft op 01 juni 2017 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 juli 2017 om 20:49 geantwoord

Deze is nog niet opgelost. Ik moet mijn airmiles kaart nog geven Maar ik neem aan dat ik deze niet op deze site hoef te zetten. Graag een e mail adres van Coordinator Spaarder Services

Bericht van Airmiles

4 maanden geleden - Beste mevrouw Stuhldreier, U kunt de e-mail sturen naar hro@airmiles.nl. Na ontvangst van uw Air Miles kaartnummer ben ik in de gelegenheid inhoudelijk te kunnen reageren op uw melding. Met vriendelijke groet, Heidie Rous Coordinator Spaarder Services

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Stuhldreier