Klacht: Verdacht van diefstal,sporttas moeten laten tonen!!

op 28 juni 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Vandaag erg asociaal behandeld in Praxis Zutphen.
Tijdens mijn bezoek bij deze Praxis,waarbij ik een sporttas in mijn hand had en een rugtas op mijn rug,was ik op zoek naar een led (TL) lamp die ik niet kon vinden.Tijdens mijn zoek tocht even op mijn briefje gekeken wat ik ook in mijn hand hield welke type ik nodig had werdt ik zeer arrogant en brutaal aangesproken ….of ik het wel kon vinden!! (op kwaadaardige toon)…ik zei nee en legde mijn probleem uit…hij zei dat ik op viel omdat ik zenuwachtig zou zijn en ik met een tas liep…hij zei dat ik met hem mee moest gaan omdat ze mij van diefstal willen beschuldigen,daarom moest mijn tas bekeken worden,nu schijnt dat op de deur bij inkomst te hebben gestaan…deze regel begrijp ik goed maar waar ik zo boos over ben is dat ze de camera beelden van mij zagen maar mijn tas is niet van mijn schouder af geweest,ik was naar prijzen aan het kijken hoe kunnen ze mij nu zo lomp beschuldigen voor diefstal!!…..ik heb hem mijn tas getoont.Ik wilde hierop gelijk de bedrijfsleider spreken,hij zei dat hij dit was…ik zei hem dat dit geen steil vond ,zijn reactie was alleen dit zijn de procedures!……ik vind dit ronduit lomp en erg asociaal,daarbij liepen mensen langs die mij ook aante kijken zaten van zo heb je er weer een!!

Dat Praxis pas ingrijp met het laten tonen van een tas als er gezien is dat iemand aan het stelen is.....en zeker een excuus van deze bedrijfsleider van Praxis Zutphen!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene1234