Klacht: Verdacht casino

op 20 mei 2017 over Fruityreels in de categorie Casino/entertainment

Ik heb de afgelopen jaren veel gespeeld op fruityreels casino. Op een gegeven moment kreeg ik geen reactie meer van de customer service. En nu nadat ik een paar uitbetaald kreeg waarvan 1 keer 600 euro moest ik min gegevens valideren. Dus heb ik een foto van mijn Id kaart upgeload en een foto met mijn adres. Deze worden vervolgens niet goedgekeurd! Ik heb de afgelopen 3 jaar zeker 10.000 euro aan dit casino besteed.

Als ik gevalideerd word en reacties terug krijg. Of ik gecompenseerd word met in ieder geval de helft van mijn inleg. Dus 5000 euro.

Bericht van Fruityreels

1 week geleden - Wij hebben de communicatie met u nagelezen. Wij zien dat uw vraag voor wat betreft de documenten met Ticketnumber: 156509 op 20-05-2017 om 11:44 uur binnen een half uur is beantwoord met daarin wat wij exact van u nodig hebben om het account te verifiëren (wat inmiddels is gebeurt). Een veilig spelklimaat is van groot belang. Documenten worden weliswaar opgevraagd omwille van legale verplichtingen (licentie), maar in de eerste plaats ter bescherming van de speler zelf. Het belang van veiligheid en documenten is ook terug te vinden in onze geaccepteerde Algemene Voorwaarden. Bij eventuele vragen hieromtrent neemt u dan gerust contact met ons op via onze customer support.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Fruityreels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door alexvanharen