Klacht: Verbod

op 22 juni 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ik heb zelf het initiatief genomen om een verbod aan te vragen. Dit omdat ik het vermoeden had dat ik het spel roulette niet meer in de hand had . Na het verbod drie gesprekken gehad er werd me ook gevraagd waarom ik die verbod heb aangevraagd want ik kwam er bijna niet ik heb gezegd omdat het na mijn gevoel wat uit de klauwen liep ze deden mij een voorstel om 3 keer in de 6 maanden een bezoek te mogen brengen . Na ongeveer een maand later ging ik het casino binnen in Leeuwarden om een bezoek te brengen maar ik kwam niet binnen omdat de hogere heren hadden besloten om mij helemaal niet meer toe te laten . Ik heb geen gok probleem.ik wil gewoon eens een keer met vrienden er heen kunnen maar op deze manier wordt me dat onmogelijk gemaakt .

Wanneer ik het casino weer mag betreden

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Boy23

10 maanden geleden - Ik moet zeggen dat ik het wel erg lang duren vind. Ik wil gewoon dat het verbod er af gaat . Er is namelijk geen reden voor een langere verbod . Ben geen gokverslaafde? .

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 11 juli 2016 om 10:29 geantwoord