Klacht: Verblijf Punta Spin

op 30 juli 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben afgelopen week een heerlijke vakantie gehad op camping Punta Spin in Grado, Italië. Maar helaas vielen er ook meerdere dingen behoorlijk tegen.

Bij aankomst was de tent niet helemaal schoon zoals het eigenlijk hoort bijvoorbeeld er lagen nog spullen in de vriezer, plastic tasjes verspreid in heel de tent en de kookplaat/aanrecht/ servies was nog vies. Ook waren er sommige dingen kapot zoals bijvoorbeeld de kookpan waarvan het handvat los liet of een pollepel dje half uit elkaar lag.

Na een keer de rits van de buitentent te hebben gesloten was deze al kapot.

Buren waren luidruchtig en er werd savonds meerdere malen door hun kinderen tegen onze tent aangeslagen.

Er was geen warm water maar lauw water bij de afwasplaats beschikbaar.

De leiding van vacansoleil was voor ons doen heel laks. Er werd wel antwoord gegeven op je vragen die je had, maar je moest achter veel dingen zelf aan zoals de borg, een ander voorbeeld er werd niet gecontroleerd op het feit of de tent in orde was bij vertrek en bij aankomst werd er weinig tot niks uitgelegd.

Verder hebben we nooit een bevestiging van de leiding gehad of we onze borg wel of niet terug krijgen.

Als er met een passende oplossing word gekomen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Micheldemi