Klacht: verblijf in de haan

op 08 september 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het huisje (492) was volledig uitgeleefd, oud materiaal
Vies bed en vooral héél vieze kopkussens en donsdekens.. Oud, versleten en blijkbaar NOOIT gereinigd..
Lavabo liep niet door, wc bleef soms doorlopen, lampen kapot aan dampkap en keuken, dampkap vettig, …
Deur (in groot raam) ging maar gedeeltelijk open..
Enfin, ik was vies van alles….
Dringend vervanging van meubels en materiaal nodig

Gewenste Oplossing:

meisjes aan het onthaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 12 september 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 september 2016 om 16:09 geantwoord

Mijn mening over de oplossing is de volgende: door mijn slechte ervaring ben ik niet geneigd om de eerste jaren in Sunparks een vakantie te boeken. Een voucher van 40 euro is dus verloren. Ik vermoed dat u dat ook weet en dat u op die manier niet hoeft te betalen
Wat ik wel zou appreciëren is die 40 euro op mijn rekening.
BE53 2300 2783 2653
De voucher mag u annuleren.

MVG
Marie Casteels

Alle klachten die gemeld zijn door mariecasteels