Klacht: Verblijf

op 05 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ten eerste wil ik een klacht indienen over het feit dat ik dus al eerder een klacht heb ingediend en binnen 48 uur een reactie zou krijgen ..nu een week verder en niets gehoord …vorige week zijn we een weekend op zilverstrand geweest …het personeel was ronduit onvriendelijk het zwembad was 1 dag gesloten en de animatie waar we nog speciaal voor gebeld hadden was er niet …we zijn vaker bij oostappen geweest maar dit was gewoon een drama en eaarschijnlijk ook de laatste keer

Geeb flauw idee

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 05 juli 2016 om 11:28 geantwoord

Wij nemen uw klacht i behandeling en gaan onderzoeken waar de fout ligt. Wij proberen op korte termijn u te kunnen beantwoorden !

Heeft op 05 juli 2016 om 11:38 geantwoord

Waarom moet dit zo lang duren er is al 8 dagen geleden een klacht ingediend en daar is ook niets mee gedaan

Bericht van

6 maanden geleden - Geachte meneer van der Staay er is verwarring ontstaan doordat u altijd onder van der wal heeft geboekt en nu opeens onder uw eigen naam en gebruik van hetzelfde email adres. Intussen is er een mail gestuurd met compensatie en hiermee de klacht opgelost ! Sorry voor het ongemak !

Alle klachten die gemeld zijn door Bandit2013