Mijn Klacht:
Volgens DHL is er een pakketje bezorgd, maar zat niks in mijn brievenbus. Na bellen met DHL gaf de klantenservice aan dat er vanuit de verzender een onderzoek gestart moet worden. Ik had ze al gemaild en de verzender gaf aan dat ze het verstuurd hadden, dat alles door de douane was gegaan en dat het nu bij DHL ligt. Daar zit je dan mooi tussen als consument… Ik heb meerdere keren tijdens het gesprek aangegeven dat het gaat om een Amerikaanse leverancier. De klantenservice zei dat ze een telefoonnummer hebben van het bedrijf en dat ik ook kon bellen. Ik vroeg of ze dan ook mijn telefoonrekening wil betalen aangezien het (nogmaals) om een Amerikaans bedrijf gaat. Hierop werd ik doorgeschakeld met het klanttevredenheidsonderzoek en werd de verbinding verbroken. Eind van het liedje is mijn pakket van €130,- nog steeds spoorloos.
Gewenste Oplossing:
Dat DHL uitzoekt waar mijn pakket is en dat het alsnog bezorgd wordt

