Klacht: Verassingsstedentrip vakantieveilingen.

op 06 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb via vakantieveilingen een 3 daagse verassingsstedentrip gewonnen voor 155 euro en koos tijdens het boeken en vastzetten van deze reis nog voor verschillende extra opties erbij zoals binnen 24 uur je bestemming weten voor 15 euro extra, naast elkaar in het vliegtuig a 20 euro , een nacht extra voor 60 euro en heb 2 bestemmingen uitgesloten voor 10 euro. Bij elkaar opgeteld is dit toch een aardig bedrag. Tijdens het boeken konden we 4 luchthavens aanvinken vanaf waar we wilde vliegen. We kozen voor amsterdam, rotterdam, eindhoven en brussel en gaven de datums 14 en 15 oktober door om op reis te gaan( deze waren beschikbaar) echter na 24 uur wisten we onze bestemming nog steeds niet dus ik ben met het bedrijf gaan chatten(geen telefoonnummer van bedrijf bekend) hoe dit kon en ik wilde mijn 15 euro terug omdat ik nu voor niks een priority boeking gedaan had.. Zij vertelde mij dat ze de boeking niet binnen gekregen hadden en het in orde gingen maken, geld terug ging niet. Na een half uur kregen wij een mail dat de gekozen beschikbare datums niet meer beschikbaar waren maar alleen op deze datums konden gaan als we 60 euro bij betaalde. We hebben dit afgewezen. hierna volgende een mail dat de 4 luchthavens die we gekozen hadden ook niet beschikbaar waren en dat we alleen vanaf weeze duseldorf konden vliegen. Dit hebben we ool afgewezen omdat dit gewoon te ver rijden Is. Hierna kregen we weer een mailtje dat het alleen vanad weeze kon, of in maart 2018 pas en anders verviel de bon. Wij hebben dus voor vliegveld weeze gekozen omdat we anders ons geld kwijt zouden zijn. Nu kregen we de bestemming te horen en vliegen we naar een voor iedereen onbekende stad ergens in roemenie. Hier is niks te doen of te beleven en al helemaal niet voor 4 dagen!! Het lijkt mij erg sterk dat er geen vluchten beschikbaar zijn op de gekozen luchthavens of datums voor over 6 maanden pas.

Ik wil graag mijn geld terug of een andere bestemming.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 mei 2017 om 13:18 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de bestemming Boekarest.

Wij raden u aan om contact op te nemen met Flywise via de live chat service, via https://flywise.nl/nl/contacts. Flywise zal kijken wat de mogelijkheden zijn voor u.

Helaas kunnen wij op dit moment niets voor u betekenen en hopen dat u eruit komt met Flywise. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Diana - Webcare VV

Heeft op 09 mei 2017 om 13:45 geantwoord

Was het maar boekarest waar we naartoe gingen, maar we vliegen naar timisoara in roemenie... en fly wise reageert niet op mijn klacht. dit bedrijf is nergens op te bereiken.. geen telefoon, geen mail of chat. dus ik heb er niks aan.

ik vind het zulke slechte service van flywise.. ben echt woest

Alle klachten die gemeld zijn door Amyvos1995