Klacht: verandering van pakken xoozz

op 15 december 2017 over Plus in de categorie Supermarkten

Sinds de Xoozz pakken veranderd zijn van rechthoekig naar veelhoekig, heb ik al een paar keer de inhoud deels over me heen gehad. Zodra de vorm van de bovenkant maar enigszins vervormd is (bijv. ingedrukt of juis recht), laat de kunststof aansluiting van de tuit los. Dit is niet altijd meteen zichtbaar. Zodra je de tuit aan de mond zet, loopt de inhoud niet alleen uit de tuit, maar ook uit de opening tussen tuit en karton, en dus over je hele kleding.
Zojuist gebeurde dit al voor de 3e keer.
Daarnaast is het bijna onmogelijk om het pak leeg te krijgen. Vanwege de vorm krijg je de laatste paar slokjes er niet meer uit.

Terug naar de normale vorm van deze drinkpakken zodat dit soort ongelukken niet meer gebeurt.
Het valt me namelijk op dat deze ook nog steeds in het rek staan, maar altijd vies, besmeurd, plakkerig en te smerig om tussen de andere boodschappen te zetten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door choclab19