Klacht: Veranderde digitale opzet van de Telegraaf

op 15 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 februari 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Vliet,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze vernieuwde krant app.

Onze excuses voor het ongemak.

Het is wel mogelijk om van artikel naar artikel te gaan zonder dat u deze constant hoeft aan te klikken. Echter hebben wij gemerkt dat dit niet duidelijk is aangegeven in de app en hierover hebben wij inmiddels ook melding gemaakt bij ons development team.
Als u in de app een artikel aanklikt, dan kunt u door naar links of rechts te \"swipen\" op de tekst, het volgende of vorige artikel voor u krijgen. U hoeft dan dus niet constant het artikel te sluiten en het volgende te openen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door cosmokool