Klacht: Vele gesloten atteacties

op 01 juni 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Beste,

Afgelopen zaterdag, 28 mei, ben ik samen met mijn partner in Walibi geweest. Het was een mooie dag, ondanks de slechte weersvoorspellingen.

Vroeg op de dag bleek dat er een storing was met de Goliath, maar dit zou zeker voor het middaguur gemaakt worden waarna de attractie weer open zou gaan. Vervolgens bleek er ook een storing te zijn bij de Crazy River waarna deze vanaf 12u ook dicht ding. Ditzelfde gold ook voor de Splash Battle welke vanwege een storing pas na 14u opening (ondertussen was het weer een stuk minder waardoor opdrogen niet meer zou gaan lukken). Gedurende de hele dag waren er dan ook nog eens storingen bij de Lost Gravity, waardoor wij door een medewerker tot 2x toe zijn weggestuurd i.v.m. de storing. Daarnaast hebben wij ook nog een klein uurtje in de rij stil gedaan, gezien er voor een 3e keer een storing was bij de lost gravity en er testritten gedaan moesten worden met waterzakken. Als kers op de taart was vanaf 13u ongeveer ook nog eens de Tomahawk gesloten, verassend genoeg een storing…

In zijn totaliteit gezien, betekend dit dat gedurende de hele dag er maar liefst 5 attracties problemen gehad hebben met storingen waardoor er van sommige attracties geen gebruik gemaakt heeft kunnen worden.

Graag zie ik vanuit Walibi een tegemoetkoming voor de dag waarbij een hoop gemis van plezier is geweest door de storingen.

Stefan Stassen.

Restitutie van het aankoopbedrag van de 2 kaarten, of 2 nieuwe vrijkaarten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanstassen