Klacht: Veiling gewonnen waar ik niet op heb geboden.

op 20 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Zojuist heb ik een veiling gevolgd voor 2 kaartjes Walibi
het hoogste bod was op dat moment 25 euro met nog 40 seconden te gaan.
Ik plaats een bod van 32 euro en wacht nog 25 seconden met bevestigen. voordat de laatste 4 seconden voorbij zijn bevestig ik mijn bod op 2 kaartjes Walibi world
Er komt te staan dat de veiling is gesloten ik ga kijken bij de volgende veiling voor ‘2 kaartjes walibi’

Echter tot mijn verbazing krijg ik een email dat ik de veiling “Een workshop naar keuze bij Kreazin in Zutphen” gewonnen heb en mijn bod is geaccepteerd. !?!?!?
Hoe kan ik nu een veiling winnen waar ik niet eens op aan het bieden was ? Nu moet ik dus betalen voor iets waar ik niet op aan het bieden was. En waar ik ook helemaal niet naartoe wil.
Hierna direct de klantenservice gebeld. Hier niet uit gekomen met de dame van de klanten… desk. Mevrouw wilde mij niet doorverbinden met haar supervisor of andere
leidinggevende. Ook zou ze mij een bevestiging sturen dat ik met haar gesproken had. Maar ook dat heeft * niet gedaan. Ik moest maar een klacht in dienen. Bij deze dus.

Royeren van de veiling waar ik niet op heb geboden maar wel in de schoenen geschoven kreeg.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Zojuist hebben wij u per e-mail een reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door petrav79