Klacht: veel trekkingen maar geen één keer gevallen?

op 13 juli 2012 over Miljoenenspel in de categorie Loterijen

Bericht van Miljoenenspel

5 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw, De trekking van de Jackpot van het Miljoenenspel gebeurt aan de hand van onze Jackpotmachine. In deze machine zitten in totaal 6 ballen, 3 paarse en 3 groene. Bij de trekking worden elke week in totaal 3 ballen getrokken. Wanneer er óf 3 paarse óf 3 groene ballen worden getrokken valt de Jackpot en wordt deze opgeknipt in gelijke delen van 1 miljoen euro. Tot op heden heeft de Jackpotmachine nog geen 3 gelijk gekleurde ballen getrokken en is bij het Miljoenenspel de Jackpot nog niet gevallen. Er zijn dus nog geen miljoenen uitgekeerd. Wel hebben we de afgelopen 20 trekkingen vele andere geldprijzen uitgekeerd, waaronder de wekelijkse Hoofdprijs van 100.000 euro. De trekking van het Miljoenenspel vindt elke zaterdag plaats in het kantoor van de Nederlandse Staatsloterij in Den Haag onder toezicht van een notaris. De trekking wordt wekelijks gefilmd en op onze website www.miljoenenspel.nl gepubliceerd. Met vriendelijke groet, Liza Ketelaar Klantenservice Miljoenenspel

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Miljoenenspel in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Miljoenenspel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Miljoenenspel

Heeft op 17 juli 2012 om 13:08 geantwoord

Uitleg gegeven, zie reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door wijsmeis