Klacht: Veel te vaak lege vakken

op 05 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag weer bij de Jumbo geweest en voor de zoveelste keer veel lege vakken. Zaken die ik in elk geval regelmatig nodig heb (en met mij klaarblijkelijk nog veel meer mensen) blijken hardlopers te zijn. Deze vakken zijn dan ook regelmatig leeg terwijl de vakken van andere, minder gewilde artikelen vaak overvol staan. En dan heb ik het nog niet eens over artikelen die in het verkeerde vak staan. Wat verkeerd pakken in de hand werkt.

Navraag bij de klantenservice leerde mij dat vandaag pas om 14:00 uur de vracht binnen zou komen (op zaterdag).

Dat kan toch niet. In het weekend, wanneer je de grootste omzet moet halen, gewoon nee moeten verkopen aan je klanten omdat de vracht nog niet binnen is. Dit is gewoon verkeerd gepland. Misschien door de betreffende winkel, misschien door de planning van het Distributie Centrum, dat laat ik in het midden. Maar dit is wel 1 van de redenen waardoor ik serieus overweeg om voortaan mijn boodschappen bij een andere supermarkt te gaan doen. En als ik het overweeg, dan hebben anderen dat waarschijnlijk al gedaan…

Voor de duidelijkheid, het gaat hier om de vestiging aan de Van Beethovenlaan in Roosendaal (Noord Brabant).

Wanneer ik niet steeds misgrijp op producten die ik regelmatig nodig heb. Het is dus zaak dat ze bij de Jumbo eens gaan inventariseren bij welke producten de vakken sneller leegraken en zorgen dat ze van die producten een grotere voorraad in huis hebben. En van producten die (veel) minder hard verkopen, de vakken te verkleinen en de voorraad kleiner te houden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans van Ballegooijen