Klacht: veel te late levering

op 02 mei 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vrijdag 28 april zou de keuken aangeleverd worden. In eerste instantie stond de afspraak om deze tussen 8-12 uur aan te leveren.
Echter om de werkzaamheden te vergemakkelijken had ik een verhuislift gehuurd. In overleg met jullie vervoerder is toen afgesproken, en ook mermaals bevestigd, dat wij als eerste losadres ingepland zouden worden.
De keuken zou dan tussen 8-9 uur aangeleverd worden. Om 8.30 uur heb ik voor de eerste keer gebeld, reactie vervoerder: chauffeur is onderweg en jullie staan als eerste losadres ingepland. Om 9 uur weer gebeld, reactie vervoerder: wij snappen het niet chauffeur had al lang bij jullie op de stoep moeten staan, wij gaan de chauffeur bellen en laten jullie iets weten. Om 9.30 uur nog niks gehoord (de verhuislift was ondertussen vertrokken naar zijn andere afspraak) en maar weer gebeld, reactie vervoerder: lading was verkeerd om geladen en vrachtauto zou omgeladen worden, tevens zouden zij mij laten weten wat de nieuwe aanlevertijd zou worden. Om 11 uur had ik weer niks vernomen en maar zelf weer de vervoerder gebeld, reactie: wij kunnen nog niet zeggen hoe laat de keuken aangeleverd zou worden. Om 12.00 uur heb ik weer gebeld en nog steeds was niet duidelijk wanneer de keuken zou komen. De 2 klusjesmannen die ik besteld had waren ondertussen ook al gearriveerd echter nog steeds geen keuken. Om 12.30 uur heb ik weer gebeld en toen de vervoerder mij nog steeds geen tijdstip kon geven heb ik de klusjesmannen maar naar huis gestuurd. Uiteindelijk ben ik tegen 14 uur gebeld dat de keuken rond 14.30 uur geleverd zou worden.

Graag ontvang ik van Ikea een voorstel ter compensatie inzake de door mij gemaakte extra kosten. Daarnaast heb ikzelf een hele dag moeten blijven rondhangen voor iets wat binnen een halfuur geregeld had kunnen worden.

Jullie slogan is :
EEN KLACHT OVER IKEA ? WIJ LOSSEN HET GRAAG OP !!
Nou, ik laat mij verrassen…….

Har Mestrom

financiele compensatie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mofert94