Klacht: Veel te late aankomsttijd en boete als je later komt

op 08 augustus 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik krijg een mail met hartelijk dank voor mijn reservering met een uiterst late melding van 12 dagen van tevoren dat het management van Appartementen & Chalets Le Hameau de Flaine. Zij geven aan dat onze aankomst als gezin met 5 personen pas mogelijk is van 17.00 uur tot 19.00 uur. Ik heb hierover gebeld met Neckerman dat dit rijkelijk laat is. De vrouw van Neckerman zegt dat als je 16 uur in je appartement heel gebruikelijk is maar dit is 17 uur! Ze zegt dat is niet anders. Terwijl ik normaliter al om 13 uur in het appartement kan. Ik vind dit absurd aangezien ik wel voor deze dag betaald heb. Wat mij helemaal tegen de borst stuit is dat indien wij als gezin later aankomen na 19.00 uur wij een toeslag moeten betalen van € 5 per persoon. Oftewel € 25,-. Ik vind dit absurd en veel te eenzijdig vanuit het chaletpark wat ten koste gaat van de klant!!! De telefoniste van Neckerman had dit ook niet eerder meegemaakt, maar kon niets voor mij doen. Dit stelt me enorm teleur en betekent dat ik geen vertrouwen meer heb in de service van een grote reisorganisatie als Neckerman. Ik had op zijn minst excuses en een compensatie verwacht van Neckerman. Maar niets van dit alles!

Excuses van Neckerman voor de late mededeling en een financiële compensatie voor het missen van een dagdeel waar ik wel voor betaald heb!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

3 maanden geleden - Geachte heer Former, Hartelijk dank voor uw klacht op Klacht.nl. Wij willen deze klacht graag in behandeling nemen. Wij verzoeken u vriendelijk ons het reserveringsnummer van de boeking door te geven, zodat wij uw klacht kunnen onderzoeken. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Sjors40

3 maanden geleden - Het reserveringsnummer is:21873390

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 08 augustus 2017 om 17:15 geantwoord

Geachte heer Former,

Hartelijk dank voor het doorgeven van het reserveringsnummer. De voorwaarden voor aankomst bij een accommodatie kunnen heel verschillend zijn, dit wordt geheel door de accommodatie zelf bepaald. Hier staan wij als touroperator geheel buiten. Bij de door u geboekte accommodatie kunt u de sleutel inderdaad pas vanaf 17.00 uur ophalen.
U mag indien u eerder aankomst wel al van de faciliteiten gebruik maken.
De accommodatie wordt per nacht betaald. Aangezien u de sleutel bij een afhaalpunt dient op te halen namelijk de General Store en deze om 19.00 uur sluit, zal er speciaal iemand komen om u de sleutel te overhandigen. Wanneer u later aankomt, rekent men hiervoor Euro 5,-- per persoon.
Onze excuses dat deze informatie niet bij boeking bekend is.
Wij wensen u een goede vakantie toe.

Neckermann Reizen

Heeft op 08 augustus 2017 om 17:47 geantwoord

Slechte oplossing hier word ik als klant niet beter van. Een financiële compensatie voor het missen van een dagdeel waar ik wel voor betaald heb!

Alle klachten die gemeld zijn door Sjors40