Klacht: Veel te lange contract duur – betalen ondanks beslag legging

op 07 juni 2016 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

klantnummer:87629868
Ik probeerde een mail te sturen naar de service email van Online.nl maar ik krijg het elke x terug. Ik heb toch een klacht want uiteindelijk belde het incasso bureau call 2 collect mij vrij agressief op. onder druk heb ik een bedrag van 30 euro afgesproken maar eigenlijk kan dit niet omdat er beslag op mijn salaris ligt 5 organisaties, ik leef echt op minima. het incasso bureau zei dat ik pech heb en moet betalen tot einde contract. het contract loopt tot 2017 maar bij call 2 collect moet ik betalen tot 2019! echt te zot voor woorden. Kunnen we alsjeblieft kijken naar of kosteloos contract opzeggen want de woning waar ik nu woon is all inclusive ook al zouden jullie het kastje weer laten werken dan heb ik er niks aan.

Mijn situatie is toch wat uitzonderlijk om nog eens te bekijken daar ik uit de woning ben gezet ipv verhuizen en of opzeggen. het is gewoon zo zonde dat ik nu moe betalen zo veel en zo lang. voor dat ik een klacht in dien zou ik graag willen kijken om het op een andere manier op te lossen of eventueel het bedrag te halveren en of een eind aan maken aan deze lijdensweg, kosteloos. ik heb al sinds Feb. 30 euro betaald aan Call to collect. eigenlijk moet ik ze doorzetten naar GGN de beslag legger maar dan gaat het het helemaal jaren duren

Krijg ik een reply van Online.nl vandaag:

Online.nl kan helaas geen vragen meer beantwoorden omtrent je abonnement omdat het dossier uit handen is gegeven aan het incasso bureau. Tevens is de klantenservice te bereiken via het contactformulier op onze website http://www.online.nl maar zullen e-mails niet op het abonnement of abonnementskosten ingaan. In dit geval kan er alleen maar contact opgenomen worden met het incasso bureau omtrent je abonnement. ^LR

Is echt onzin dat jullie er niks meer aan kunnen doen terwijl ook jullie het incasso bureau betalen voor hun service. Ik ben ook niet verlicht de administratie kosten te betalen van dit incasso bureau, zij zijn eigenlijk verplicht zich tot GGn te wenden.

Mijn situatie is toch wat uitzonderlijk om nog eens te bekijken daar ik uit de woning ben gezet ipv verhuizen en of opzeggen. het is gewoon zo zonde dat ik nu moet betalen zo veel en zo lang. voor dat ik een klacht in dien zou ik graag willen kijken om het op een andere manier op te lossen of eventueel het bedrag te halveren en of een eind aan maken aan deze lijdensweg, kosteloos. ik heb al sinds Feb 30 euro betaald aan Call to collect. eigenlijk moet ik ze doorzetten naar GGN de beslag legger maar dan gaat het het helemaal jaren duren.

Als we geen oplossing vinden dan zal ik ze door zetten naar GGN

Dus graag een oplossing

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door KM2016