Klacht: Veel te laat bezorgen van post

op 28 juni 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag ontving ik eindelijk de post die al eind mei en 2 juni naar mij bleekt te zijn verzonden. Het betrof een dikke enveloppe waarvan de rekening al een week eerder via de mail was verzonden. Daar wij het bestelde product nog niet hadden ontvangen ontstonden er vervelende misverstanden die niet nodig waren geweest als Sandd gewoon tijdig bezorgd had. Het andere poststuk bleek een rekening die ik gelijk op stel en sprong moest betalen omdat de betalingstermijn reeds was verstreken. Hier houd ik niet van, dus regel dit!

Gewenste Oplossing:

Indien verstuurde post binnen 3 dagen wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 juli 2017 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door A.j. Van Dijk