Klacht: veel te krappe stoelen in het vliegtuig

Lijda Wiltenburg op 28 maart 2018 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

ik en mijn partner zijn voor op vakantie geweest in het Palace hotel in Port Kalib Marsa Alam Egypte op 7 Maart tm 22 maart j.l. via Neckerman wij hebben voor de reis € 3100,00 betaald dat was veel te duur het hotel zat helemaal vol met Polenrussen en ontzettend veel Duitsers die konden de zelfde vakantie boeken voor € 1200 a € 1700,00 met dezelfde voorwaarden wij voelden ons erg bedrogen door Neckerman omdat wij de helft duurder waren dit kan veel goedkoper. Op de terugreis moesten we plaats nemen in een 747 vliegtuig alle mensen klaagden veel te krap je ging zitten en alle mensen zaten met hun knieen tegen de andere stoelen aan het was een hel voor ons en dat 5 12 uur lang we kwamen gebroken aan op schiphol alle mensen gingen staan en lopen in het vliegtuig ik heb de piloot er op aangesproken die gaf mij gelijk deze vliegtuigen zijn niet gebouwd op die afstanden hoog uit 2 uur vliegen is al veel te lang dus voor ons en veel van de mensen die we spraken geen reis meer boeken met Neckerman wij hebben nog nooit zo krap gezeten in een vliegtuig ongelooflijk dat dit zo maar mag nee prop maar vol die vliegtuigen met zitstoelen niet kijken hoe de mensen zitten alleen maar eigen belang we hebben tijdens de vakantie ook een klacht doorgenomen met een vertegenwoordiger van Neckerman dit opdat het hotel veel te vol zat je moest vechten voor een plaats bij het strandzwembad tijdens het avond eten geen plaats omdat het veel te druk was enz waardeloos allemaal en dat voor ruim € 3100,00 we voelen ons wel heel bekocht deze vertegenwoordiger sprak wel van een vergoeding van € 150,00 maar tot nu toe niks gehoord hiervan dit wou ik even kwijt we betalen de hoofdprijs krijgen er niks voor terug dit kan allemaal veel goedkoper de Polen en litauwers en de Duitsers betaalden de helft en ze kregen dezelfde behandeling als ons en zaten voor op het strand en wij achteraan m.v.g. familie Ooms E-mail: [email protected] mobiel 06-54318165

ik ben tevreden als we voor veel minder geld want dat kan zie Duitsland en Polen en Rusland deze vakantie konden boeken want zij hebben de zelfde behandeling en dat we in een vliegtuig zitten waar we voldoende ruimte hebben en geen veel te krappe stoelen krijgen want op de heen reis zaten we wel goed alleen Neckerman heeft een verkeerd vliegtuig ingezet we hebben alle twee nog rug en nek klachten dat hoorden we ook van de andere mensen in het vliegtuig en zelf de piloot beaamde dit ikeis toch een kleine schade vergoeding als genoegdoening van deze reis.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Wiltenburg, Dank u voor het doorgeven van uw klacht op Klacht.Nl. Uw bericht is doorgestuurd naar onze klachtenafdeling, de afdeling Customer Service. Zij gaan zorgdragen voor een terugkoppeling op uw klacht. Indien u hierover verdere vragen heeft verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met deze afdeling via [email protected] of via 023 - 5135533. Openingstijden: maandag tm vrijdag 09:00 - 17:00. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 10 april 2018 om 17:04 geantwoord

Geachte mevrouw Wiltenburg,

Wij hebben uw klacht vandaag via de mail aan uw reisbureau beantwoord. Zij zijn voor ons de tussenpersoon. Tevens hebben wij uw opmerking met betrekking tot het vluchtgedeelte naar Transavia gestuurd met het verzoek om hierop rechtstreeks naar u te antwoorden, hiervoor hebben wij uw mailadres doorgegeven.

Customer Service Neckermann

Alle klachten die gemeld zijn door