Klacht: Veel klachten over de i 30cw

op 22 juni 2016 over Hyundai in de categorie Automerken

Hier mijn klacht. Wij kochten in 2011jan de i 30 cw. Nu spijt van! Het begon de dag nadat wij hem gekocht hadden en een stukje wilde gaan rijden…de acu was verot.Twee heren moesten met een nieuwe acu komen. Rechter raam viel uit de roller,kon het raam niet meer omhoog. Dit was 1dag voordat wij op vakantie gingen. Radio defect. De lampjes al zo`n 40 keer moeten verwangen. 1 jaar geleden 2 keer de balansstang moeten laten vernieuwen,maar ook 2 veren. Onderplaat onder de motor viel eraf. De handrem heeft al 4 keer overslag gehad is november 2014(viel in de garantie,maar de garage zei..is geen garantie..valt onder slijtage) gemaakt,voor mijn gevoel niet dus! Net nog naar de garage geweest voor de handrem, die ik weer tot het dak moet aantrekken. De garage vertelde mij dat het zo veroest is en zelf niet kan begrijpen dat zo`n jonge auto dit allemaal vertoond. Woon in Noorwegen en weet ffniet wat ik hier mee moet! Hier bij de dealer zeggen ze al gelijk dat dat niet onder garantie valt of het komt door de zout…voel dat wij een kat in de zak hebben gekocht en dat te bedenken dat deze auto hier 28,000,00 euro kost. Ik ben mijn vertrouwen kwijt geraakt in de Hyundai en denk dat de volgende auto geen Hyundai wordt …Oja, niet vergeten dat een jaar geleden tijdens onze vakantie in Duitsland( daar was het 38 graden) de airco kapot was. Moest een hele nieuwe airco in. De auto was net4 jaar oud.

Dat de service hier beter kan. Dat de auto goed Word nagekeken in wat voor staat hij is en dat zij de handrem goed maken!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hyundai

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hyundai nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monicaangelique