Klacht: Veel gespaard weinig accountscore

op 10 april 2017 over ladymail.nl in de categorie Media

Ik ben al jaren lid van Ladymail en ik heb zo’n 42.17 bij elkaar geklikt. Wie kan er uitrekenen hoeveel mailtjes ik heb bekeken! Maar elke keer gaat mijn accountscore naar beneden en wordt er niets uitgekeerd. Ik vind dit diefstal .Zo kan ik ook rijk worden. Het is net zoiets als je beltegoed verliezen als je niet belt! Ik heb hun een paar keer gemaild en ze zeggen dat ik dus actiever moet zij en produkten moet kopen. Ik lijk wel gek want als ze mijn accountscore weer naar beneden doen, krijg ik nooit iets uitbetaald! En wat gebeurd er als je stopt! Dan ontvangen wij niets en Ladymail alles. Slapend rijk worden over de ruggen van anderen. Zo’n site moet aangepakt worden. Zijn er nog meer mensen en hoeveel hebben jullie bij elkaar geklikt. Misschien kunnen we actie ondernemen.

Dat er uitbetaald wordt en dat de accountscore niet verlaagd kan worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Roode