Klacht: Veel geld kwijt

op 06 september 2016 over Fruityreels in de categorie Casino/entertainment

Ik had een stortingslimiet en hoe dat er vanaf is gekomen geen idee. Maar goed dit moest mij beschermen om nier veel geld kwijt te zijn. Nu heb ik ongeveer 1000 Euro verloren . Ik vind natuurlijk is het je eigen verantwoordelijkheid maar hier had gewoon op toegezien moeten worden.

ij heb gevraagd of ze mij tegemoet willen komen om mij de helft van het geld terug te sturen maar hierop geen reactie gehad. Wel een reactie gehad dat er heen stortingslimiet was maar ik vind dat erg raar want ik had dit toch duidelijk voor mijn veiligheid ingesteld

Wanneer ze mij tegenmoet komen en mij een deel van het geld terug storten en mijn account defenitief te sluiten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fruityreels over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fruityreels in behandeling genomen

Bericht van Fruityreels

4 maanden geleden - Wij zien dat deze vraag al geruime tijd is gesteld en dat wij destijds hebben gesproken voor wat betreft ons verantwoord spelen beleid. Een stortingslimiet kan alleen door de speler zelf ingesteld en verwijderd worden. Voor de veiligheid van de speler duurt het 7 dagen wanneer dit limiet vergroot of verwijderd wordt. Het klopt dat het spelen online uw eigen verantwoordelijkheid is. Wij willen u wel altijd informeren en adviseren voor wat betreft de onderdelen op het gebied van verantwoord spelen en het instellen hiervan. Voor meer informatie hierover wil ik vriendelijk vragen contact op te nemen met onze experts op het gebied van verantwoord spelen via onze customer support.

Alle klachten die gemeld zijn door leukeboy