Klacht: Veel geld kwijt

op 06 september 2016 over Fruityreels in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een stortingslimiet en hoe dat er vanaf is gekomen geen idee. Maar goed dit moest mij beschermen om nier veel geld kwijt te zijn. Nu heb ik ongeveer 1000 Euro verloren . Ik vind natuurlijk is het je eigen verantwoordelijkheid maar hier had gewoon op toegezien moeten worden.

ij heb gevraagd of ze mij tegemoet willen komen om mij de helft van het geld terug te sturen maar hierop geen reactie gehad. Wel een reactie gehad dat er heen stortingslimiet was maar ik vind dat erg raar want ik had dit toch duidelijk voor mijn veiligheid ingesteld

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze mij tegenmoet komen en mij een deel van het geld terug storten en mijn account defenitief te sluiten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fruityreels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door leukeboy