Klacht: Veeeeel te druk

op 10 april 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goede vrijdag was het zooo superdruk in de jumbo te groesbeek aan de meent.
Rond 17.00 was ik daar voor boodschappen, uiteraard, mijn mond vie open van hoe druk het daar was. Ik was beslist niet de enige die dat vond!
1,5 meter was onmogelijk! Mensen met zijn tweeen boodschappen doen met 1 winkelwagen, mensen met kinderen, allemaal met eigen winkelwagen, waarvan er maar in 1 boodschappen lagen. Vakkenvullers mèt hesjes aan bijna tegen elkaar aan. Heb de filiaalleider gevraagd om daar iets aan te doen!! Bijv 1 richtingsverkeer…is goed te doen in de gangen!! Bij het vleeswaren brood en visplein is er overzicht genoeg voor het personeel en de klanten. Maar in de gangen mèt vullers en heenenweerverkeer is het te triest voor woorden mn als je de RIVM regels wilt volgen. Buiten krijg je een samenscholinsboete in de Jumbo vond de filiaalleider het heel gewoon; hij kon er niks aan doen, was geen politieagent en vond dat klanten agressief zouden gaan reageren als daar iets van gezegd zou gaan worden. Ben zelf werkzaam op de longafdeling van het Radboud umc waar mensenlevens ons ontglippen….Haal boodschappen voor mijn op hoge leeftijd zijnde ouders, maar bij Jumbo Groesbeek is dat op deze manier zeker niet veilig. Gezien de filiaalhouder’s houding zo onverantwoordelijk was heb de BOA van de gemeente daarover geinformeerd

Als jumbo zich mede verantwoordelijk gaat voelen en maatregelen gaat ondernemen om nerderland weer gezond te krijgen, zowel de bevolking als de economie! Snap dat t druk is met deze dagen...maar juist daarom!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christel Verhagen