Klacht: Veeeeeeeel te veel klachten en toch ben ik er ook ingeluist

Oz op 25 mei 2013 over daffodille.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze producten werken niet naar behoren. en het personeel is er slecht in het beantwoorden van telefoons en nakomen van afspraken. Ik had er slechte reviews over gelezen maar ben er toch ook zelf ingetrapt. mensen aub mochten jullie een inbouwnavigatie willen kopen, koop dan een iets wat duurdere MERK die je garantie geeft dat verder gaat dan de stoep van hun ehm kantoor/winkel/sportschool what het ook allemaal is. want hun winkeltje is de balie van een fitnessschool waar je zeker een keer naar terug gaat om je kapotte navigatie met garantie te laten repareren. uiteindelijk beland je in de kinderspeel hoekje waar twee schroevendraaiers te voorschijn worden getoverd en ze daar alles los gaan schroeven om vervolgens te zeggen dat de monteur er toevallig die dag niet is.
Al met al koop je voor 500 euro zo veel koppijn en later geef je het op om vervolgens op zoek te gaan naar een wat duurdere navi wat betrouwbaarder is.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe, goed werkende navigatiesysteem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over daffodille.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over daffodille.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door