Klacht: Vebinding

Donderstraal op 06 april 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Zeer regelmatig geen tv of tvbeeld staat stil of springt over ….internet of wifi verbingen blijven groot probleem

Wanneer eindelijk goeie vebindingen??

Als het allemaal echt opgelost word en geen abnonnements verhoging komt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 07 april 2021 om 16:49 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u last heeft van uitval van het WiFi signaal en onderbrekingen op de tv. Ik wil u graag verder helpen met het oplossen hiervan.

Het wegvallen van het WiFi signaal kan mogelijk komen doordat het signaal van de WiFi te zwak is of wordt weggedrukt door andere draadloze signalen. Daarom adviseren we ook altijd om voor een stabiele verbinding het bekabeld aan te sluiten. Echter kunnen we wel kijken naar andere oplossingen om het WiFi signaal stabieler te krijgen.

Ik ga er voor zorgen dat een extra router wordt opgestuurd.
Het gaat om de TP LINK c1200 router, deze kunt u op het modem aansluiten en heeft de volgende specificaties:

1. Externe antennes voor meer bereik
2. AC WiFI voor een sterker signaal
3. Dual Band voor een stabieler netwerk

U kunt de router instellen met de stappen op de volgende link:

Voor de haperingen op de TV verzoek ik u om het volgende te doen en te noteren:
1. Sluit de ontvanger rechtstreeks aan met een andere kabel op een andere poort van het modem, bijvoorbeeld van poort 2 naar 3
2. Reset het modem en de ontvanger door deze 1 minuut van de stroom te halen.
3. Start alles weer op en test de komende periode op onderbrekingen.
4. Mocht het nog storen, noteer dan 3 momenten, met de volgende informatie:

- datum;
- tijdstip;
- zender;
- duur van de storing (seconden) ;

Stuur vervolgens deze informatie door via de chat of whatsapp, zodat met die informatie een storingsticket kan worden aangemaakt en mijn collega's onderzoek kunnen doen.

Op dit moment speelt er helaas een centrale storing. Excuses voor het ongemak, neem deze momenten niet mee in de notities , maar controleer of dit ook nog speelt nadat de centrale storing is opgelost. Want dan kan er specifiek worden gekeken wat het probleem is op uw adres.

De verzamelde informatie kunt via de onderstaande kanalen versturen. Mocht u nog hulp nodig hebben kan dat ook via:

whatsapp: 088 2249 111
chat: www.caiway.nl

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
Caiway Team Webcare

Donderstraal

Heeft op 29 augustus 2021 om 19:41 geantwoord

Hallo Caiway
natijd gebeld ivb de router en problemen er zou een monteur langskomen maar tot op heden nog niks of niemand gezien of gehoord. Maar nu nog steeds een heel heel zwak signaal en problemen.... ik hoop dat jullie nu echt eens met een oplossing willen komen anders ga ik echt zoeken naar een andere provider!

Alle klachten die gemeld zijn door Donderstraal