Klacht: Na een jaar rijden totaal geen contact meer met rijschool

op 13 september 2019 over VDRverkeersopleidingen in de categorie Rijscholen

Ik heb een jaar rijlessen gevolgd bij vdr,
Ik had af moeten rijden in juli daar heb ik extra lessen voor genomen. Achteraf bleek het 7 sept te zijn aangezien het zomervakantie was baalde ik maar snapte het wel. In aug ben ik zelf 2 weken op vakantie geweest. Daarna weer door met lessen 2 sept had ik weer een extra rijles, na mijn rijles keek ik toevallig op de site van CBR en zag dat mijn examen was geannuleerd. Ik probeerde telefonisch verhaal te halen bij mijn insturcteur maar die geeft niet meer thuis. Rijschool gemaild en gebeld die kwam met de informatie dat ik ziek gemeld zou zijn en dat ik een betalingsachterstand zou hebben. Geen van beide klopt. Ik wilde mijn les betalen maar hij had geen wisselgeld dus betaalde ik gewoon na de volgende les. Wat Ik niet had betaald was het examen gewoon omdat ik dat niet wist. Ik heb nog nooit afgereden en ga ervan uit begeleid te worden. Maar fout gedacht ik voel me flink belazerd ook al zou ik een betalingsachterstand en mijn examen niet betaald waarom laat je mij dan wel extra rijles afnemen terwijl de instructeur al wist dat ik niet af ging rijden . dat had hij mij ook persoonlijk kunnen laten weten.mijn theorie loopt in dec af en wil graag afrijden maar nu ook de rijschool niet mee reageert ook niet meer via de mail en niemand belt terug. Nu heb ik bij een andere rijschool een proefles gehad en die vond dat ik nog 13 lessen nodig had omdat ik bepaalde dingen niet heb geleerd ook in les geven laten ze steken vallen. Ze hebben een jaar lang geld ontvangen en ik heb nog steeds niet afgereden en ik zie dat bij VDR ook niet meer gebeuren omdat ze geen contact meer opnemen.

Als deze klacht serieus wordt genomen zo ga je niet met mensen om. Uitleg waarom dit zo op deze manier is gegaan en dat de instructeur toch wel op z\'n vingers wordt getikt

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VDRverkeersopleidingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Achterberg78