Klacht: vastlopen software na update 11.02.1565

op 16 oktober 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

De verplichte update 11.02.1565 in W7 loopt vast, programma reageert niet meer. Kan alleen via taskmanager worden beëindigd.Niet mogelijk om off-line bestanden te laden. Heb bijna gereed product in de vorige versie (van vóór de update), maar kan deze niet laden in de nieuwe versie. Heb virusscanner uitgezet, n.a.v. eerdere opmerkingen, echter geen resultaat!!

pas tevreden wanneer de gemaakte off-line bestanden probleemloos kunnen worden geladen met de nieuwste versie!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 19 oktober 2016 om 15:50 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Veeger,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze gegevens is het probleem wat u ondervond inmiddels verholpen en heeft u uw bestelling kunnen plaatsen! Uit uw bericht maken wij op dat het programma weer naar behoren werkt. Mochten wij u in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat natuurlijk graag.

Alvast veel plezier gewenst van uw fotoboek!

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door RCV