Klacht: vastlopen foto boek

op 19 april 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg een schermpje in het midden: “naam voor het produkt”
Onder in het schermpje een butten ‘ok’ en ‘annuleren’.
Beiden kan ik niet activeren.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat ik verder kan, en zo mijn fantastische reis kan vastleggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 03 mei 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van der Veen,

Allereerst onze oprechte excuses voor de late reactie op uw bericht.

Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen hebben we u een e-mail gestuurd waarin we vragen om extra informatie.

Alvast bedankt voor uw reactie en we wensen u een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,

Albelli klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door fotoboek Afrika