Klacht: vaste schil of reservediensten

op 04 februari 2014 over Tempo-Team in de categorie Uitzendbureaus

Een aantal mensen van Tempo-Team inhouse service Vergeer Kaas Reeuwijk (de uitzendkrachten) heeft vaste schil. = vijf dagen per week – drie ploegendiensten…….
Een aantal mensen worden als reserve achter de hand gehouden. Volgens mij : mochten vaste schilmedewerkers zich ziek melden of een vrije dag hebben zullen de reservediensten getelefoneert worden…………… Een gelezen kracht beschrijft dat men een half uur na aanvang dienst wordt getelefoneert,… zo werd ik ook behandeld……………………….

Verders is eens een reactie vernomen dat bij ziekte de uitzendkracht achter aan de rij wordt gezet, = moeilijk te bewijzen, doch reactie is telefonisch gehoord.

een e-mail naar mijn adres s.v.p.
is in orde dat mensen zo behandeld worden ? sommige altijd vaste schil, sommige altijd reservediensten.

Volgens Tempo-Team inhouse service bepalen de teamleiders bijvoorbeeld vaste schil of reserve.
---------------------------------------------
+ reactie m.b.t. achter aan de rij gezet worden.

----------------------------------

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tempo-Team over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Tempo-Team een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Tempo-Team

Heeft op 20 februari 2014 om 09:46 geantwoord

De indiener van de klacht is benaderd over zijn klacht. De medewerkers van Tempo-Team hebben hem in een persoonlijk gesprek uitgelegd hoe de procedures zijn en wat dit voor iedereen betekent.
Tempo-Team beschouwt de klacht hiermee als afgehandeld en opgelost.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tempo-Team in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tempo-Team een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door informant