Klacht: Vast aan abonnement

op 06 juni 2016 over Hoofdkraan.nl in de categorie Uitzendbureaus

Hoofdkraan wekt de suggestie dat je per kwartaal abonneert. Na 1,5 maand heb ik opgezegd omdat bij 9 van de 10 opdrachten de opdrachtgevers af laten weten. Kwaliteit en reactievermogen van de opdrahtgevers is zwaar onvoldoende.
Maar wat bleek, je moet 2 maanden van tevoren opzeggen, anders wordt hij automatisch verlengd met een HEEL JAAR! (stond in de kleine lettertjes) Het gaat dan om 30 euro per maand. (270 euro lappen voor een dienst die ik niet wil- 3 kwartalen extra) Ik heb natuurlijk gebeld. “Ik ben een arme creatieve ondernemer, die met goed vertrouwen wat extra probeert bij te verdienen. Hoezo wordt ik zo afgestraft? ” “Sorry meneer, we kunnen je niet eerder afmelden. .zo is het systeem ingesteld” (Huhum.. Bullshit!! ) “Met veel kosten en moeite, inspelen op het ietsjepietsje empathisch vermogen, .. werd 1 kwartaal kwijt gescholden. “Meer gaat echt niet lukken meneer”. .. Ik vind het belachelijk dat dit soort praktijken kunnen, omdat het nou eenmaal in de kleine lettertjes staan. Zo jammer dit, hierdoor belanden burgers met een goed vertrouwen in de financiële problemen. Hierdoor wordt de wereld niet een mooiere plek.

Als ik al mijn geld terug krijg van de resterende 2 kwartalen.

Alle klachten die gemeld zijn door gj_oosting