Klachten over Vara

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Vara in de categorie Omroepen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en het... Lees meer >

Statistieken van Vara in de categorie Omroepen

13 klachten gemeld
2.3 /10
3 stemmen

Tijdslijn

incomplete varagids

Klacht van M.J. van Snippenberg op 16 juli 2022 over Vara in de categorie Omroepen

In de Varagids nr. 29/30 ontbreken de pagina's 43 t/m 58 en91 t/m 106. In heb het idee dat dit niet alleen bij mijn gids het geval is. Hoe gaat u dit oplossen? Lees meer

geen gids ontvangen

Klacht van p.g. bouwmans op 30 april 2022 over Vara in de categorie Omroepen

geachte meneer/mevrouw, ik wil u even mededelen dat ik voor de aankomende week geen nieuwe varagids ontvangen heb, graag alsnog toesturen. met vriendelijke groet, n.bouwmans Lees meer

VARA gids

Klacht van Gerda Duinkerken op 18 maart 2022 over Vara in de categorie Omroepen

Goedendag L.S., Ik kijk in de vara gids en vrijdagavond, 18 maart zou OP 1 om 22.40 uur worden uitgezonden. Maar NOS Studiosport wordt om 22.40 uur die avond uitgezonden. Dit is al vaker gebeurd, dat in de t v... Lees meer

Twee voor 12 in de fout

Klacht van Wim Heitman op 25 februari 2022 over Vara in de categorie Omroepen

Als jarenlange fan van 2 voor 12 heb ik mij gestoord aan één van de vragen uit de uitzending van 25 februari. U vroeg naar het begrip Endlösung. Daarmee stelt u de ergste misdaad van de twintigste eeuw gelijk aan... Lees meer

Vara Gids

Klacht van Mevr. J.W.Eckhardt op 29 januari 2022 over Vara in de categorie Omroepen

Al vele jaren lid, maar nu heb ik de Vara Gids voor deze week niet ontvangen. Dus die zou ik graag vlug in de bus willen zien. Met vriendelijke groet, Mevr.J.W.Eckhardt, Vnkenlaan 3 2623 GG Delft. Lees meer

Geen Varagids ontvangen.

Klacht van De heer W.van Cauwenberghe op 22 januari 2022 over Vara in de categorie Omroepen

Hallo, normaal ontvangen wij op woensdag of donderdag altijd de Varagids. Deze week hebben wij helaas niets ontvangen. Dus nummer 4 missen wij. Relnr. 19196080 De heer W.van Cauwenberghe Mortel 4 6088AJ Roggel Met vriendelijke groet Fam van Cauwenberghe. Lees meer