Klacht: Vanwege ziekte wil NTI mijn Opleiding niet beëindigen

op 22 januari 2018 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog nooit zo een slechte organisatie meegemaakt die alleen uit is op geld! het is echt te gek voor woorden. Ik probeer al maanden contact met het NTI te zoeken maar zij beantwoorden mij vragen niet. Ik ben sinds een aantal maanden ziek en daar is het NTI van op de hoogte, ik probeer contact te zoeken met een leidinggevende van het NTI alleen wil deze meneer of mevrouw geen contact met mij opnemen.

Als je wil studeren probeer aub niet bij het NTI te studeren zoek een regulier hoge school in deeltijd, daar krijg je meer waar voor je geld.

NTI is alleen uit in het begin op je inschrijving en dat is het. voor de rest laten ze jou aan je lot over.

Dus wil je opgelicht worden? wil je een slechte kwaliteit van studie krijgen? medewerkers die niet de fatsoen hebben om contact met je op te nemen bij een bijzondere situatie als de mijne? dan moet je vooral niet bij het NTI studeren, wees gewaarschuwd!!!

Als ik eerder de horror verhalen had gelezen en mij beter had geïnformeerd op forums, had ik me nooit bij het NTI aangemeld, echt spijt veel spijt hiervan.

NTI heeft trouwens binnen no time dit door gezet naar de deurwaarder, dus als ik bel of mail dan krijg ik altijd een domme klantenservice medewerker of medewerkster aan de lijn, die dan vervolgens zegt van, sorry meneer maar ik kan u niet verder helpen dan moet u maar bij de deurwaarder zijn, ik heb de bevoegdheid niet. Echt heel slecht dit en het management is nog veel slechter van het NTI geld wolven,oplichters!

Trouwens mijn vorige klacht die zogenaamd afgehandeld staat van 2017 is niet waar het NTI heeft dit op afgehandeld gezet, dit gaat dus nog steeds om dezelfde klacht!!!.

Mensen ik heb jullie gewaarschuwd en de keuze is aan jou!.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als allebei de hbo opleidingen per direct worden beëindigd vanwege mijn bijzondere situatie. Als het NTI niet de fatsoen heeft om mij hierover te contacteren. Dan neem ik binnenkort een advocaat in handen. Ook ga ik dit melden bij de Inspectie van Onderwijs, want ik ben het echt helemaal zat dit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Bericht van NTI

5 maanden geleden - Beste meneer Tuma, Incassobureau. Uw dossier ligt inderdaad nog steeds bij het incasso bureau. Voor de opleiding HBO Bachelor heeft u wel studiefinanciering ontvangen maar helaas niet voldoende en tijdige betalingen gedaan. Deze vordering blijft dan ook staan. Voor de HBO Bachelor SPH Jeugdzorg, waarvoor u zich op 11 november 2016 heeft ingeschreven hebben wij helemaal geen betalingen mogen ontvangen. Deze overdracht is dus ook terecht. Medische verklaring. U heeft tijdens de studie aangegeven dat u om medische redenen het bindend studie advies niet heeft behaald. Hiervoor heeft u ook een verklaring toegestuurd. Echter hebben wij pas op 4 september 2015, 4 maanden na de overdracht, vernomen dat u de opleiding niet verder wilde vervolgen. Door het negatief bindend studie advies was het opstarten van het tweede jaar van de HBO Bachelor Recht al geen mogelijkheid meer voor u. Op 7 december 2015 heeft u aangegeven dat u wilde overstappen naar een andere opleiding, om medische reden. in dit gesprek is duidelijk aangegeven dat dit een mogelijkheid is zodra u het eerste jaar van de opleiding Rechten heeft afbetaald. Helaas blijft de overdracht voor beide opleidingen terecht en zullen deze niet worden gesloten. U mag ook niet meer voor andere opleidingen worden ingeschreven zo lang de dossiers uit handen zijn gegeven. Met vriendelijke groet SL^

Reactie van de melder van de klacht mustafatuma@hotmail.com

5 maanden geleden - Alles wat u hierboven aangeeft klopt niet! op deze manier probeert u er onder uit te komen. Ik ga op elke forum waar er gesprekken worden gevoerd hierover, nieuwe klanten waarschuwen hoe slecht jullie wel niet zijn. Het enigste wat u doet is geld incasseren. U kijkt helemaal niet naar de situatie! De opleiding SPH heb ik opgezegd en de boekenpakket terug gestuurd. Ik heb zelfs het adres nog waar ik dit naar toe kon sturen en een bewijs van PostNL. In ieder geval als u het niet wilt oplossen, Ik laat het hier niet bij zitten. U hoort nog van mijn advocaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van NTI

5 maanden geleden - Beste heer Tuma, Helaas bent u niet telefonische bereikbaar. Wij hebben uw voicemail ingesproken met het verzoek ons te bellen. Wij kunnen en willen u dan uitleggen wat de situatie is. Vriendelijke groet, NTI

Reactie van de melder van de klacht mustafatuma@hotmail.com

5 maanden geleden - Als u een oplossing heeft meld dit maar hier. neem aan dat u geen oplossing heeft! als ik niet binnen 48 uur oplossing heb meld ik mij aan bij een advocaat. ook ga ik beginnen op elke forum die ik vind op internet jullie neer te zetten als een instelling die niet voor haar studenten staat maar uit is op geld en slecht onderwijs. Ook maak ik een melding zoals eerder vermeld bij de inspectie van onderwijs. ik ga door totdat ik mij gelijk krijg en in deze zaak kunt u niet omheen, ik heb u opleidingen nooit gevolgd! of gebruik van gemaakt. ik heb bij allebei de opleidingen de boeken terug gestuurd. dit is bij u ook bekend. Als u het wilt ontkennen prima! maar kom met een goede oplossing zou ik zeggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 26 januari 2018 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

U bent al heel lang geleden overgedragen naar het incassobureau. Ook is er een rechtszaak geweest waar u niet naar toe is geweest. U bent dus veroordeeld bij verstek.

Daarna heeft u weer een inschrijving gedaan en daarvoor loopt u ook bij het incassobureau.

Wij hebben dus geen oplossing meer.

De reden hiervan is dat de uitspraak van de rechter al langer dan een jaar gelden is geweest

Heeft op 08 februari 2018 om 10:57 geantwoord

Geen oplossing, ik blijf klachten indienen op elke forum

Alle klachten die gemeld zijn door mustafatuma@hotmail.com