Klacht: Vanaf maart wordt mijn klacht (fout in abonnement) niet afgehandeld!!

op 06 oktober 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Door KPN zelf ben ik erop gewezen dat mijn maandbedrag niet klopt en te hoog is geworden gezien mijn contract. Aan het begin van mijn contract in 2014 had ik 100 min., daar maakte ik in de opvolgende maand 200 van en daarna weer 100 min. Daarop ben ik teveel gaan betalen (meer dan oorspronkelijk). Mij was aangegeven dat ik hetzelfde zou betalen. Ik heb toen ook gelijk aangegeven dat dit niet goed ging, maar hier werd niet op in gegaan. In maart van dit jaar werd ik er (telefonisch) opeens wel door Kpn zelf op gewezen dat dit niet klopte en ik teveel was gaan betalen. Daarop werd er een case aangemaakt dat ik het teveel betaalde maandbedrag terug zou ontvangen. Sindsdien ben ik bezig dit af te handelen (terwijl na maart mijn abonnement is afgelopen en ik inmiddels nog steeds teveel betaal, dus ook nog voor mijn afbetaalde mobiel!). Ik zou mbt de case gebeld zijn (niets van gemerkt), daarop is de case gesloten. Zonder email of ander contact dus. Ik ben sindsdien dus al maanden bezig (middagen aan de telefoon met alle technische storingen van dien bij KPN, de miscommunicatie en het niet terug worden gebeld) dit af te handelen!! Maar ik word al minstens 4 keer niet teruggebeld, ondanks dat dit verschillende keren aan mij is aangegeven. Ik wil mijn abonnement ook al maanden aanpassen of afsluiten (ik heb een mobiel met kapot glas), maar dit kan niet voordat dit is afgehandeld!!

Is dat:
- ik mijn teveel betaalde maandbedrag terugontvang zoals mij aanvankelijk (en keer op keer door medewerkers) is beloofd (dus vanaf begin 2014 tot einde contractperiode en doorlopend tot nu).

- er een vergoeding/compensatie is voor de periode na einde 2- jarig abonnement (april/mei), sinds ik met deze afhandeling bezig ben en mij steeds is aangegeven dat dit bekeken wordt (alle tijd en energie die ik hierin heb gestopt en teveel betaald heb voor ook mijn mobiel terwijl afbetaald). Zo kan ik eindelijk met dit abonnement stoppen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ME.K